ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۲۶ آبان ۱۳۹۶

تخصیص صددرصدی عواید اجرای موسیقی کردی به زلزله‌زدگان غرب کشور

گروه آرشاویر به سرپرستی فرشاد رستمی و خوانندگی محمدرضا دارابی ،جمشید عزیزخانی، حسام لرنژاد،و فواد حسینی 30 آبان ماه سال جاری برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور به روی صحنه می‌رود.

تخصیص صددرصدی عواید اجرای موسیقی کردی به زلزله‌زدگان غرب کشورزهرا همتی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق در گفتگو با ریتم نو، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیران و کارشناسان بنیاد رودکی و دفتر موسیقی و با اظهار تأسف از وقوع زلزله در غرب کشور و خسارت‌های مالی و جانی به مردم استان کرمانشاه افزود :تلاش در راستای کمک‌رسانی به افراد بازمانده در شرایط فعلی ضروری است و در این میان هنرمندان نقش مهم و تأثیرگذاری دارند .

وی بابیان اینکه هنرمندان همیشه در تمام حوادث و مسائل اجتماعی این‌چنین پیشگام بوده‌اند، از اجرای بزرگ‌ترین کنسرت حمایتی با حضور خوانندگان و نوازندگان مطرح کُرد در تالار وحدت در تاريخ سی‌ام آبان ماه خبر داد که قرار است با حضور پررنگ مردم کُرد و اقوام دیگر در این اجرا کمک قابل‌توجهی از طریق بلیت‌هایی که در سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسد جمع‌آوری و با مشارکت موسسه فروغ فلق، بنیاد رودکی، دفتر موسیقی، موسسه ققنوس ،گروه آرشاویر به سرپرستی فرشاد رستمی و خوانندگی محمدرضا دارابی ،جمشید عزیزخانی،حسام لرنژاد،و فواد حسینی،این امر مهم محقق می‌شود.

ضمناً در محل اجرای برنامه صندوق‌هایی با نظارت برای جمع‌آوری و کمک‌های نقدی بیشتر مردم تدارک دیده‌شده است. ایشان با آرزوی روزهای خوب و بدون زلزله و دغدغه برای ایران عزیز اعلام نمودند که هم‌اکنون برای خرید بلیت این اجرا از سایت ایران کنسرت اقدام نمایید.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه