ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۴ تير ۱۴۰۱

آلبوم «پرسه و کوچ» منتشر شد/ برای یک اثرانگشت منحصربه‌فرد

«پرسه و کوچ» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشرشده در بازار موسیقی است که با هنرمندی میلاد آذری در قالب یک اثر بی‌کلام تک‌نوازی پیانو پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش ریتم نو، آلبوم «پرسه و کوچ» به آهنگسازی و نوازندگی پیانوی میلاد آذری در قالب یک اثر بی‌کلام به‌تازگی پیش روی مخاطبان قرارگرفته است.

«سما – ۱۳۹۳»، «نوید – ۱۳۹۹»، «رقص تابستان –۱۳۹۹»، «سرگیجه – ۱۳۹۸»، «والس چهارانگشتی – ۱۴۰۰»، «نسیما – ۱۴۰۰» قطعاتی هستند که در این آلبوم منتشرشده‌اند.

میلاد آذری در توضیح این اثر موسیقایی نوشته است: «هر انسانی نه یکدست رومی و نه زنگی است. آدم‌ها مجموعه‌ای از خصایص گوناگون را در خود دارند و دسته‌بندی انسان کاری هست که ذهن برای درک بهتر خود و هم نوع خود انجام می‌دهد. درحالی‌که یکی از زیباترین جریان‌های زندگی تقابل احساسات متنوع و غیرهمسو است.
آلبوم «پرسه و کوچ» اولین آلبوم شخصی من از پیشامدهای گوناگون در دهه سی‌ام زندگی‌ام و تقابل ناگزیر من با این پیشامدهاست. ضمن اینکه قطعات در سال‌های مختلف نوشته‌شده‌اند اما جمع‌بندی و تکمیل آن‌ها مربوط به یک سال اخیر است. سبک قطعات نیز به لحاظ جغرافیا از آذری و مشرق زمین گرفته تا موسیقی جز که سبک موردعلاقه من است را در برمی‌گیرد.
دغدغه همیشگی من در موسیقی یافتن هارمونی و صدای شخصی است که به نظرم مهم‌ترین وجه تمایز آهنگسازان بزرگ همین اثرانگشت منحصربه‌فرد است.»

میلاد آذری ازجمله هنرمندانی است که از دوران کودکی آموزش پیانو را آغاز کرد. این هنرمند در نوزده‌سالگی وارد دانشگاه هنر شد و در رشته کارشناسی آهنگسازی زیر نظر استادانی چون امین هنرمند، امیر اسلامی، شهرام توکلی، محمدرضا تفضلی و دیگر هنرمندان تحصیل کرد. وی در سال ۱۳۹۴ با کسب رتبه دوم در موسیقی موفق به ورود به دوره کارشناسی ارشد شد و رشته نوازندگی پیانو را در دانشگاه هنر زیر نظر استادانی چون هوشیار خیام، نیلوفر بدری کوهی، حمید عسگری و سایر استادان به پایان رساند.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه